CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 31 July 2011

Usluga Mladoj Komsinici

Subota tek sto sam se probuio, sedim pored kompijutera i pijuckam drugu jutarnju kafu, kako je to samo divan osecaj sveze jutro sunce se probija kroz otvoren prozor, a pored svega nisam mamuran jer sam uspeo da izbegnem nagovaranje da se sinoc izadje u grad. Prosto sve puca na meni od elana i one jutranje euforije. A medju nogama sam onako bas onako nabrekao valjda telo nema toksina pa srce pumpa krv u svaku zilu.
Listam mail, proveravam sajt a onda zapista telefon..... ko li bi magao to sad da bude kad su svi jos pijani od sinoc i spavaju ili mamurni traze nacina da se rasveste. Javljam se kad sa druge strane komsika cvrkuce onako sva cila.


  • Komsija i ti si rano ustao... to je tako cudno za tebe.

  • Ma komsika da i ja jedno vece poklonim sapvanju i dobrom odmoru.

  • E kad je tako trebala mi bi jedna uslugica od tebe, mozes li na netu da pogledas neki oglas drugarica mi je rekla da se traze radnice za poslove promocije nekog pica. Pa ako si slobodan dosla bih do tebe da to pogledam.

  • Naravno kimsika, nikakav problem to mi je najmanje sto mogu da ucinim, slobodno svrati.


Ovaj razgovor i stanje medju nogama nisu mogli a da ne uliju malo adrenalina i maste u moje telo i mozak. Na brzinu razbacah sav lom koji bese po sobi, pozurih na jutarnje tusiranje. I taman sam izasao iz kupatila u bade mantilu, zaculo se zvono na vratima. Ispred vrata pojavila se komsika u jako zanimljivom izdanju. Tesna majcica tako da joj se bradavice ocrtavaju kao da su neka dugmad na onoj majcici, maijcica jedva da pada preko stomaka iznad pupka, a duboko ispod stomaka gotovo na pola kukova, sorc tesan i kratak tako da joj guzovi bljeskaju svakim korakom. Brzo sam skupio bade manitl vise preko prepona, da se ne primeti da me je napalila njena pojava na prvom pogledu. Sklonio se sa strane i pustio je da udje unutra ne skidajuci pogled sa njene guze trazeci pogledom dali dali je obukla tange. Rekoh joj da sam se taze okupao i da moram da odem da se obucem pa da ne zameri sto cu je na casak napustiti. Samo se nasmesila i klimnula glavom. Otrcao sam do sobe gde mi je bilo odelo bacio sam bade mantil i ostao potpuno go izmedju nogu izletela je nabrekla batina, kruta sa ogromnim glavicem na vrhu, bas sam bio napaljen i nadrvljen. Prema vratima svoje sobe bio sam okrenut ledjima i dali zbog euforije koja me snasla ili neceg treceg potpuno zaboravio da nisam zatvorio vrata. Razmisljajuci o tome kako da komsinici dodjem do medjunožja iako se cinilo da joj bas nije stalo toliko do posla koliko do jebacine (a valjda i svako musko bi mislilo isto da se nadje na mojoj poziciji :)), gotovo da se prepadoh kad osetih dodir neznog zenskog dlana na svojim ledjima. I onako jedva mi dodirujuci kozu ledja parala je psrtima i dlanom o moja ledja. Kad mi se um i telo povratise sebi od iznenadjenja, osteio sam kako me preuzima onaj divan osecaj prepustanja kada sve osim dodira suvisno i kad ne postoji bilo sta sto bi bilo ko u tom trenutku zamenio za dodir onako bez reci i objasnjenja.

 Okrenuo sam se prema njoj i obavio je rukama oko ledja tako da se je moj nabrekli ud priljubio uz njen golisavi stomacic koji je bio sav utegnut i gladak. Gurnuo sam joj jezik usta snazno je priljubljujuci uz sebe dok su mala dugmad njenih mladih i tvrdih brezuljaka bockala moje grudi. Odgurnula me je blago i uhvatila moje uspaljeno kameno koplje rukama. Spustila se i vrhom jezika kruzila oko glavica dok ga je rukom lagano mzila i cini mi se da je mogla da oseti kako joj snazno pulsira u ruci.... A onda je polako krenula da se usnama nabija na njega, osetio sam kako su joj usnee tople i kako joj pljuvacka kvasi kruto stablo. Preklopio sam dlanove oko njene glave i polako je navlacio dok je usnama zatezale moju kozicu. Sve brze i brze ga je zabijala u usta dok je jezikom trljala ispod glavica.

Plasio sam se da cu se obrukati ako nastavi ovako divljcki da ga sisa, pa sam se trgao karlicom nazad i izvukao ga iz njenih usta. Uhvatio sam je za ruke i podigao je, a zatim spustio dlanove na njen stomak i smireno koliko sam god mogao biti smiren, pokusao da joj skinem majcu. Bile su tako cvrste i slijate sa krutim bradavicama, cinilo mi se dok su mi u dlanovima da svakog trena postaju sve tvrdje a bradavice sve ostrije. Prelepog oblika i one prave velicine kad su taman za dlan sake onako ni premale ni prevelike, prosto osecaj kao da u rukama drzis voce koje je pocelo da zri ali je vec dovoljno zrelo da ukus bude bas onako prefinjen. Takav osecaj se moze imati samo kad u rukama imas jednu dvadesetogodisnjakinju mmmm....  Spustio sam usne na vrh njenih grudi, sisao sam ih jedre i grcevito krute bradavice, grickao ih i stipkao blago zubima, a zatim jezikom krenuo da se spustam niz njene grudi preko stomacica do pupka u koji sam blago zaronio jezikom. Bila je tako glatka i tako mirisna uzivao sam jezikom i usnama u svakom milimetru njenog stomacica. Mirisao je na bademovo mleko koje je tek namazano u utrljano u kozu.

Nezno sam spustio dlanove na njen struk klizuci prema rubu nenog sorca koji se jakim lastihom snazno priljubio uz njene kukove onako nisko tik na pocetku uzvisenja njene guze, koja je bila tako cvrsta i tako oblikovana da bi prekrivena i sa vise garderobe privukla oko veceg broja muskaraca. Zario sam svoje prste ispod tog lastiha i polako krenuo da ga vucem nanize. Sorc je bio od nekog svilenkastog materijala pa je lagano klizio iako je lastis bio prilicno zategnut. Ostala je naga ispod sorca nije bilo niceg pa se nisko ispod guzova naslucivala mala i uska brazdica njenog medjunozja. Prizor jako snazan ispunjen mirisom taze obrijane, mlade pickice u kojem se pored parfema i pomadica moze osetiti onaj prefinjeni miris pozude, strasti i zelje koja je uzavrla u ovom napuklom pupoljku. Zelja da se rascveta i rasiri oko krutog i debelog stabla uspaljenog kurca. Uh taj miris pario mi je i mutio um pretvarao me u zivotinju koja zeli samo jedno i na sve je spremna da to dobije. No pored sve pozude nisam zurio, zeljan da uzivam sto duze i da osetim ukus te naprsle breskvice izmedju njenih nogu. Jezikom i dlanovima sam milovao njenje guzove sireci ih svaku put sve vise i vise dok se pred ocima sirio prikaz blago rumenog medjunozja. Svakim pogledom sve vise me je kinjila zelja da spustim jezik izmedju usmina i osetim sokove izmedju tih malih gotovo spojenih usminica.


Vrhom jezika sam je jedva dodirnuo kao kad se dodiruje parce leda ili vrele kafe od straha da se ne opeces a svaki naredni dodir bivao je sve slobodniji i sve vise je sirio te dve male latice njenih usmina. Giubak jezik gotovo bez moje kotrole u jednom trenutku zario se skorz u nju  tako da sam je nosem dodirivao po klitorisu koji je bivao sve izrazeniji. Hrapavim i sirokm jezikom sam je ceskao unutra  trudeci se da se tek pomalo pomeram svojom glavom kako bih dosao do daha i kako bi se nozdrve rasirile i omirisale to mlado grotlo koje je tako snazno mirisalo na jebanje. Trljao sam unutrasnjost te sad uveliko vlazne picu sto od svojih sokova sto od mog jezika koja je po svom mirisu odavala da je spremna da se tuca.

Podigao sam je na kolena tako se je naguzila prema mojim preponama i sad skoro polu otvorena pica stajala je nsparam moje nabrekle kurcine zeljnje da je rascveta i da je svojim glavicem sto snaznije rasiri i ispuni svojim stablom. Nisam se mogao vise suzdrzavati previse sam je zelo. Snazno sam priljubio glavic izmedju usminica i od silne zelje sam se silovito zario u nju onako do kraja tako da mi se cini da sam bukvalno na korenu stabla osetio rasirene usmine kako se stezu oko pretvrdog kurca. Nisam ga izvlacio previse samo sam se kratko i snazno zabado u nju sve brzim tempom joj razvaljujuci uspaljeno grotlo koje je svaikim ubodom bivalo sve sluzavije i sve vise mi vlazilo kurac. Slusao sam je kako dise i gledao je kako se uvija dok je razvljujem grubom debelom venama izbrazdanom batinom. Ucinilo mi se da ce svrstiti pa sam je snaznije stegao za guzove pokusajuci palcem da joj napipam anus koji je od sluzi bio prilicno vlazan. Taj dodir kao da je bio kap koja je prelila casu njene strasti vrisnula je snazno u i stegla me za ruku kojom sam joj mazio guzu, svrsila je ... osetilo se to po sokovima koji su mi sve vise vlazili jaja. Nisam se obazairao na njene rekacije samo sam nastavio da joj snaznije deljem prevlaznu brazdicu. Medjutim njen orgazam i pogledi na taj prizor razvaljne pice me je gurao u ponor vrhunca koji je svakim pokretom bio sveblizi. Onaj poznati grch u jajima govorio je da ako anastavi napunicu je. Izvadio sam ga svog mokrog i znje i stavio izmedju guzova a rukom uz samo par pokreta krenula je vulkanski da prsti vrela, lepljiva, gusta sperma padajuci po njenim ledjima i guzovim. Dugo mi jt rebalo da iscedim sve iz sebe prosipajuci po razvaljenoj komsici koja je gotovo nepomicno lezala. Kad se i zadnja kap slila iz vec opustenog glavica legao sam kraj nje i pomazio je po glavi uz osvrt na to koliko se dobro jebe.

0 comments: